Masterclass : Sales leadership: haal 2x meer uit je sales professionals

Sales leadership:  haal 2x meer uit je sales professionals

 

Tijdens deze masterclass, speciaal voor sales leidinggevenden, ervaar je hoe je het talent en de denkkracht van je sales professionals nog meer kunt benutten om zo tot hogere prestaties te komen. Deze masterclass werd verzorgt door Mariëlle van den Broek en Rick de Rijk

 

Multipliers komt voort uit een 2-jarig onderzoek onder 150 leiders wereldwijd, waarin de vraag centraal stond:  “Hoe kan het dat sommige mensen briljant zijn bij de ene leider en minder waarmaken bij de andere leider, terwijl de persoon hetzelfde blijft?” Het onderzoek laat zien dat de ‘multiplier’ leiders in staat zijn om tot 90% van het talent van mensen en organisaties aan te boren, terwijl dit percentage op 48% ligt bij de zogeheten ‘diminishers’, de leiders die talenten onderbenut laten door bijvoorbeeld weinig vertrouwen te geven, weinig ruimte aan anderen en zelf veel controle te houden. 

 

Het E-book over Multipliers is terug te vinden op onze website

 

Profielfoto Rick de Rijk spreker MasterClass Sales Event 2015Rick is directeur van Gooiconsult, trainings- & ontwikkelingsbureau dat zich inzet om de performance van menselijk ‘kapitaal’ te verbeteren.Het onderzoek achter de Multipliers aanpak heeft aangetoond dat je de performance van je medewerkers sterk kunt verhogen door op een ‘Multiplying’ manier leiding te geven. Dit maakt dat Rick mede-initiatiefnemer is geworden (samen met VDS) om het Multipliers gedachtegoed, dat in Amerika al is doorgebroken, naar Nederland te halen. Zijn doel is deze krachtige leiderschapsaanpak ook hier toegankelijk te maken. Rick heeft veel ervaring op het snijvlak commercie en management/directie.

 

Profielfoto Mariëlle van den Broek Spreker Master Class Sales Event 2015

 

Mariëlle is werkzaam als consultant binnen VDS met specialisatie op het thema Multipliers. Dagelijks is ze met organisaties in gesprek over de vraag hoe je als leidinggevende het potentieel van je team/organisatie nog meer kunt benutten om zo tot een hogere performance te komen. Met een studieachtergrond in zowel Economie als Organisatiekunde, dus zowel de ‘harde’ als de ‘zachte’ kant, weet ze hoe belangrijk het is om hier de verbinding in te zoeken. Want alleen sturen op de harde kant brengt mensen niet in beweging.