SMA West-Brabant : Masterclass over succesvol accountmanagement binnen omni-channel

Kaart onbeschikbaar

Datum/Tijd
Datum: dinsdag 14 mei 2019
Tijd: 17:00-21:00

Locatie
Kärcher Nederland


SMA Logo KärcherHet vakgebied van sales is in de afgelopen 100 jaar sterk veranderd. Waar voorheen een vertegenwoordiger met zijn product of brochure op pad ging om (potentiële) klanten fysiek te bezoeken, zijn er anno 2019 veel verschillende manieren om als salesprofessional je doelgroep te bereiken. Ook hebben deze ontwikkelingen ervoor gezorgd dat er meer informatie beschikbaar is en (potentiële) klant zich hierdoor gemakkelijker kunnen oriënteren.

 

De uitdagingen die bij deze ontwikkelingen horen hebben geresulteerd in een onderscheidende aanpak en geleid tot een verdere doelgroep- en klantsegmentatie.

 

In de zakelijke markt zijn er veel ondernemingen die een succesvolle omni-channel benadering toepassen. Vanuit het SMA bestuur Zuid-West Brabant vonden wij dit een mooi thema voor ons aankomende Sales Café van 14 mei aanstaande.

 

Wij hebben dan ook een bedrijf gevonden wat zeer actief is in deze omni-channel benadering en waar de algemeen directeur een duidelijke visie heeft over hoe succesvol accountmanagement te realiseren binnen een omni-channel omgeving. Waar direct en in-direct sales kanalen elkaar kruisen in een steeds verdere digitale ontwikkeling van alle sales activiteiten.

 

Graag nodigen wij jullie, mede namens Jean Paul Christy, managing director van Kärcher Nederland, uit om op dinsdag 14 mei aanstaande inzicht te krijgen hoe Karcher hun verschillende klant- en doelgroepen via omni-channel bewerkt.

Inschrijving