Werkwijze Advisory Council SMA

De SMA heeft de afgelopen jaren een forse groei doorgemaakt en een aantal nieuwe initiatieven in de markt gezet. Denk aan de Piet heyn, de SMATOP50 en het Sales register. Teneinde deze ontwikkeling te kunnen continueren en daarbij de juiste richting voor ogen te houden heeft de SMA een Corporate Advisory Council opgezet waar nieuwe ontwikkelingen een paar keer per jaar mee worden besproken.

 

Deze Corporate Advisory Council, adviseert gevraagd en ongevraagd op hoofdlijnen, mbt het beleid c.q. de strategie van de SMA en richt zich op zaken op de (midden)lange termijn. Het bestuur heeft verder de behoefte uitgesproken om de ontwikkelingen en strategische vraagstukken te toetsen aan dit professioneel platform, de Corporate Advisory Council , waarin een vijf tot zevental CEO’s en senior managers van Nederlandse ondernemingen en onderwijsinstituten zitting hebben. De leden en de voorzitter van deze Corporate Advisory Council,  worden voor een  periode van 2 jaar benoemd, met een optie tot een herbenoeming van deze periode, van wederom twee jaar. Hierdoor wordt doorstroom gewaarborgd waardoor er gebruik gemaakt kan worden van nieuwe inzichten en ideeën. De secretaris van de SMA is tevens de secretaris voor deze Advisory Council en regelt zodoende de bijeenkomsten.

 

De Corporate Advisory Council levert een actieve bijdrage aan onze kennissamenleving, waar iedereen met zijn/haar talenten woekert, waar we in een cultuur leven van “weetgierigheid”, ondernemingszin en creativiteit.  Geplaatste adviezen kunnen worden verwerkt in positionspapers, die de SMA onder haar eigen vlag bij monde van de Voorzitter, uitbrengt.  Op deze wijze kan de Corporate Advisory Council actief meewerken en zich inzetten, aan meer zichtbaarheid en dus meer bekendheid, van de SMA in de markt.

Sales motto's

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen

Diana Smith

Business Development Partner

“It takes two to tango”

Meer lezen