The Brown Paper Company, het onderscheidend vermogen

Logo The brown paper Company

1.Exclusief per segment

 

Binnen de projecttijd werken wij exclusief voor een sector / klantsegment omdat wij deze tot de meest onderscheidende in dit segment maken. Dit doen we omdat er maar één de meest onderscheidende kan worden of zijn en we dat ontwikkelde DNA niet doorverkopen aan een ander.

 

2. Bottom up samen met management

 

Wij doen onze projecten bottom up met de werkvloer. Hierdoor creëren we een DNA dat tot in de haarvaten van de organisatie beklijft: gemeenschappelijk beleefd. Co-creatie en sociale innovatie!

 

3. Rendement denkers

 

Wij zijn rendement denkers. Rendement denken is rendement denken voor de eindklant. De eindklant is de klant van onze klant. Wij laten ons ook afrekenen op het resultaat: een gedeelte van de investering is resultaat afhankelijk. Dit om rendement denken te bevorderen en te garanderen.

 

4. Structuur en cultuur: een integrale puzzel

 

Alles begint met een gemeenschappelijk beleefd organisatie DNA met de integrale inrichting van structuur en cultuur. Een verbeterproject bestaat uit een integrale aanpak met een combinatie van beide: structuur / cultuur, mechanisch / organisch, hard / zacht, rood / blauw.  

 

5.Unieke formule

 

We hebben een unieke bewezen formule die we aan iedere specifieke situatie van onze klanten aanpassen. Deze zorgt ervoor dat we bij onze klanten een onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd DNA creëren en achterlaten en dat onze klant duurzaam en met resultaat succesvol weet te veranderen. En we gaan pas weg als dit werkt.

 

6.Niet alleen ‘Best in class’ maar ‘Best en onderscheidend in class’

 

We creëren een blijvend onderscheidend en gemeenschappelijk beleefd organisatie DNA. Dat geeft organisaties bestaansrecht, levert waarde op voor de eindklant en daarmee onderscheid je je van concurrenten. Uniek is dat wij verder gaan dan optimalisatie met een gestandaardiseerde aanpak (zoals lean, lean6sigma of een generiek training en coaching methodiek) die bij elke organisatie hetzelfde doet en geen onderscheidend vermogen creëert. Onze aanpak richt zich niet alleen op efficiënt en effectief en bijbehorende vaardigheden, maar ook op een onderscheidend DNA met een uitdagend management zonder concessies. Daarom creëren we in plaats van ‘Best in class’ dus ‘Best en onderscheidend in class’, wat uiteindelijk het bestaansrecht verbetert van elke organisatie.

 

7.Meer dan 50 getrainde en toegewijde professionals in dienst:

 

Door te werken met toegewijde en in onze methode getrainde professionals, werken we vanuit een gelijke visie en een eenduidige formule, kunnen we sneller analyseren en beweging op gang brengen en creëren we direct rendement voor onze klanten.

Sales motto's

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Harjan van Velthuizen

Salesmanager bij HSO

“Verkoop zo, dat een klant morgen weer bij je wil kopen. Je relatie met de klant moet oprecht, inhoudelijk en op basis van wederzijds vertrouwen zijn.”

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen

Diana Smith

Business Development Partner

“It takes two to tango”

Meer lezen