SMA Sales Event Noord en Noordz: een mooie combinatie

Beeldmerk Noord klein

 

 

SMA Sales Event Noord en Noordz: een mooie combinatie

SMA Logo NoordZOp 15 november vindt in MartiniPlaza in Groningen het tweede Sales Event van SMA Noord plaats. Dit geldt als hét event voor ondernemers en salesprofessionals van alle niveaus in de noordelijke provincies van Nederland. De SMA is er zeer trots op in Noordz een nieuwe partner voor dit event te hebben gevonden. Noordz is sinds een jaar hét zakelijk platform voor ondernemers in Noord-Nederland en verbindt graag haar naam aan dit event, dat nu het SMA – Noordz Sales Event gaat heten.

 

“Het is mooi om dit event samen vorm te geven en verder te laten groeien,” laten Goeran de Pater, voorzitter SMA Noord en Geert-Jan Telkamp, eindverantwoordelijke bij Noordz, weten. “Voor ons als SMA is de samenwerking heel belangrijk,” voegt Goeran aan zijn woorden toe. “Via het netwerk van Noordz krijgen wij de kans om het event bij een groter publiek onder de aandacht te brengen. Noord-Nederland heeft een enorm potentieel aan salesprofessionals, die wij nu nog niet bereiken. Allen met hun eigen kennis en expertise. Het Sales Event draagt er aan bij dat deze professionals elkaar kunnen ontmoeten. Het geeft Salesprofessionals van verschillende pluimage een podium en centraal in ons programma staat de verkiezing van de Young Sales Professional van het Jaar van het Noorden. Het Sales Event draait echter om veel meer dan de verkiezing alléén. Er zijn ook interessante lezingen van gastsprekers die hun visie geven op de ‘sales van nu’. De SMA wil mensen inspireren, uitdagen en prikkelen om zichzelf continu te ontwikkelen. Zodat ze het beste uit zichzelf halen. Daar draait het om op 15 november.”

 

Verbinden, inspireren en kennis delen

“Verbinden is ook een speerpunt van Noordz,” vertelt Geert-Jan. “En doe je niet alleen op een fysieke manier, zoals bij het SMA – Noordz Sales Event, maar ook met geschreven woord of video. Om Noordz zichtbaar te maken bij het grotere publiek gaan wij graag partnerships aan. Al bij de eerste kennismaking met de SMA bleken er vele raakvlakken te zijn. Net als bij de SMA staat bij Noordz ondernemerschap en commercie centraal. Wij geven bedrijven graag een platform én willen aanzetten tot verder denken en ontwikkeling. We verrassen, onderscheiden ons van huidige zakelijke mediaproducten en bieden een podium aan ‘wie er toe doet’. Noord-Nederland heeft prachtige bedrijven, die zich in onze ogen nog veel meer mogen etaleren. De SMA zorgt er op verschillende manieren voor dat er voor ondernemers mogelijkheden ontstaan om ervaringen te delen. Daarom passen we prima bij elkaar. Onze activiteiten kunnen van grote meerwaarde zijn voor de leden van de SMA. Wij kijken er naar uit om op 15 november veel nieuwe mensen te ontmoeten.”