SMA blij met Kärcher als nieuwe partner

SMA Logo Kärcher

Kärcher: ‘toonaangevend en onderscheidend’

 

Met een omzet van ruim twee miljard Euro, is Kärcher ‘s werelds meest toonaangevende leverancier van reinigingstechnologie. Sales en commercie spelen dagelijks een grote rol en de SMA is zeer verheugd dat ze Kärcher mag verwelkomen als partner.

 

SMA Eiso Bleeker Jean Paul ChristyJean-Paul Christy is Managing Director van Kärcher Nederland b.v.. Ook hij is tevreden met het partnership. “Als je serieus met sales bezig bent en je kennis op dit gebied nog verder wilt vergroten kom je al snel uit bij de SMA. Mijn eerste kennismaking met de vereniging was de nieuwjaarsreceptie afgelopen januari. Dat was een mooie bijeenkomst. Ik kijk ernaar uit om actief deel te nemen aan de kennisbijeenkomsten en key events. Sales krijg je niet automatisch mee bij je geboorte. Het is een vak, waarvoor je steeds op zoek moet naar verdere ontwikkeling. Dat is in deze tijd belangrijker dan ooit, want ook onze klanten doen steeds meer kennis op. Ons klantenportfiolio is er één waar ik trots op ben. Met name vanwege de grote diversiteit. Internetbedrijven, horeca, foodindustrie en techniek: met vrijwel alle branches doen we zaken. Onze business kent langlopende projecten met hoge investeringsbedragen, maar met iedere klant doorlopen wij een ander salesproces. Daar zijn we ons heel bewust van en dat is voor ons een bewuste keuze, maar ook een echte uitdaging. B2B, B2C, indirect sales en direct sales lopen binnen ons bedrijf naast elkaar. Dat maakt dat wij een boeiende organisatie zijn. Onder deze boeiende omstandigheden maken wij onze klanten fans van Kärcher door een onderscheidende organisatie en hen met onze sales uit te dagen voor een gezamenlijke top performance.