Masterclass, Perfect Pitch door Frank van Leer

Per dag zien we een duizelingwekkend aantal verkoopboodschappen voorbij komen, van billboard, e-zines, chats, info-mails tot en met ongevraagde calls van energiebedrijven die je willen overhalen om te switchen van leverancier. Als klanten zich steeds meer wapenen tegen de muur van boodschappen, en jij zit in de verkoop, wat betekent dat voor jou?

 

Actiefoto, Frank van Leer

 

Hoe maak je je verkoopboodschap simpel en en kun je mensen, varierend van een prospect op het laagste niveau tot en met  een CEO triggeren voor je produkten en concepten?nIn deze inspirerende  presentatie van 60 minuten geeft Frank een overzicht van de meest uiteenlopende  manieren om mensen te interesseren en te enthousiasmeren voor jouw ideeën. Hoe verkoop je jezelf op een onderscheidende manier en blijf je hangen op het netvlies van de mensen die ertoe doen? Van street smart tactics tot het presenteren van een conceptuele visie.

 

De presentatie van Frank van Leer tijdens Sales Event 2015, kun je vinden op onze website

 

Profielfoto, Frank van LeerFrank van Leer (1962) is zijn loopbaan als zelfstandig trainer, coach  en spreker voor internationale gezelschappen gestart bij  Mercuri International. Hier  leerde hij op 30 jarige leeftijd het vak van trainer en vanaf toen  is de liefde voor dit beroep gestart. In 1999 begon Frank voor zichzelf en hij heeft sinds die dag meer dan 30.000 mensen getraind in de meest uiteenlopende landen en bedrijven. 2 jaar werken en trainen in New York heeft hem geleerd zeer flexibel te zijn in complexe sales situaties en zich makkelijk te bewegen binnen allerlei verschillende culturen.

 

 

Met het schrijven van een paar boeken over verkopen zoals  Tobbers en Toppers,  Verkopen met Tegenwind heeft hij zichzelf op de kaart gezet in verkopend Nederland.  Zijn klanten pakket is enorm gevarieerd en loopt uiteen  van zakelijke dienstverleners, board room consultants  tot en met CEO’s van multinationals. Zijn aanpak wordt door alle deelnemers omschreven als onorthodox, confronterend maar met respect voor iedereen, pragmatisch en vooral  uiterst  effectief!

 

 In zijn vrije tijd zit hij het liefst op zijn motor en reist met zijn gezin.

 

Voor meer informatie over Frank: kijk op www.vanleerconsultancy.com

 

 

Sales motto's

Salesmotto Luciën Kamps

Sales Director EMEA West Planon Software

Stop met interessant te doen, wees geïnteresseerd!

Meer lezen

Salesmotto Christian Vijn

Salesmanager Xebia

Win-Win of geen akkoord!

Meer lezen

Manon van Valenberg

Teammanager New Business & Customer Succes Management, Infoland

Vrijheid, vertrouwen en verbinding

Meer lezen

Bianca Keijzer

Salesmanager, Centraal Beheer

Speel geen spel, maar speel

Meer lezen

Pourya Dadres

Account Executive, Zoom Video Communications

Selling is a craft. Be(come) an artist

Meer lezen

Olivier Rebollo

Business Development Manager voor West Europa

“Mensen doen zaken met mensen”

Meer lezen

Roy Coomans

Accountmanager Industrie

“Ken je klant door en door en zorg ervoor dat je klant jou kent”

Meer lezen

Annemarie Engels

Community Manager

“Connecting people drives sustainable business growth”

Meer lezen

Diana Smith

Business Development Partner

“It takes two to tango”

Meer lezen

Yoran Boshart

Accountmanager

“Als cultuurkameleon maak je het verschil”

Meer lezen