Huthwaite International en SMA verlengen partnership

SMA Logo Huthwaite International Sales Event 2017

De SMA en Huthwaite International hebben hun samenwerking verlengd en dat is niet zomaar. De twee partijen hebben namelijk een gezamenlijk belang: het Salesvak in Nederland naar een hoger plan brengen. Ze zetten zich er beiden voor in om op zoveel mogelijk manieren content te delen én te creëren. Huthwaite International is daar zelf al decennia mee bezig en is daarom een perfecte kennispartner voor de SMA. Marco Weijers, Business Development Director bij Huthwaite International, doet enthousiast zijn verhaal. “Ik kende de SMA al vanuit de medical devices industrie, waar ik voorheen werkzaam was. Tijdens een eerdere editie van Hét Sales Event kwam ik in gesprek met het bestuur en daarin vielen direct de belangrijke parallellen op tussen de SMA en Huthwaite International. Om een rol van betekenis te kunnen spelen in de ontwikkeling van het salesvak, was een partnership een logische keuze.”

 

Overtuigen en onderhandelen

 

“Huthwaite International verbetert al meer dan 30 jaar verkoopresultaten van organisaties. Bedrijven die een salesvraagstuk hebben, helpen wij graag. Wij onderzoeken en analyseren ‘het gedrag’ van mensen en brengen daarmee onder meer in kaart waarom de ene salesprofessional succesvoller is dan de andere. Met de uitkomsten kunnen we gericht werken aan het verbeteren van de verkoopvaardigheden en onderhandelingstechnieken van salesprofessionals. Met onze trainingen kunnen mensen in de sales zich dus echt verder ontwikkelen en dat is een grote meerwaarde. De SMA is voor Huthwaite een uitgelezen platform om met bedrijven die actief zijn in de sales, in contact te komen. Kijk eens op www.huthwaiteinternational.com en lees meer over bijvoorbeeld ons SPIN®-model of onze oplossingen op het gebied van onderhandelen.”