“Internet als ondersteuning van uw verkoop"

Bijeenkomsten

Geduld is een schone zaak. En zo is het ook met uw online activiteiten. Vaak verwachten we binnen enkele weken al resultaat en indien dat er niet is zijn we teleurgesteld. Vanuit de SMA bieden we u een workshop aan waarbij we u in zes stappen helpen om een goed en onderbouwd online stappenplan op te stellen.

Tijdens deze workshop zal er aandacht zijn voor:

• Doelstellingen en doelgroepselectie
Wat willen we concreet bereiken op het gebied van omzet, klanten, marge en marktaandeel. En welke doelgroep op internet past het beste bij deze doelstellingen
• Kanaalkeuze
Gegeven uw doelgroep welke kanalen gaat u inzetten met welke intensiteit maar ook met welk doel
• Propositiebepaling
Met welk product en welke boodschap wordt de markt betreden
• Marktdruk leggen
Gaan we eerst testen of gaan we vol de markt in via internet. Hieruit zal, afhankelijk van budget en ontwikkeling van de kanalen, een keuze worden gemaakt
• Hitrates verbeteren
Op welke wijze gaan we inzicht krijgen in de ratio’s en opbrengsten van uw online sales inspanningen om te kijken waar we zaken kunnen verbeteren.

De workshop wordt gegeven door Robert Hamminga op 8 maart van 13.00 tot 17.00 uur.

Robert Hamminga
Managing partner van RedFoxBlue (Fundamentele verandering naar blijvend verkoopsucces) en oprichter van Salesgids.com (Grootste internet platform voor salesprofessionals met 22.000 leden). Na zijn studie heeft Robert een brede ervaring op het gebied van sales en marketing opgedaan. De verschillende functies kenmerkten zich door het succesvol functioneren op management- en directie niveau bij oa De Telefoongids, Telfort en TeleMedia. Sinds 2001 is hij zelfstandig ondernemer. Robert is getrouwd, heeft drie schoolgaande kinderen, woont en werkt in Hoofddorp en heeft een passie voor Frankrijk."

Klik hier om je aan te melden.

Locatie:
Jaarbeurs Utrecht
Jaarbeursplein 6 
3521 AL Utrecht

SMA bijeenkomsten

Hall of Fame